Politika sistema vodenja
Vodstvo in vsi zaposleni v podjetju bomo s strokovnim in odgovornim opravljanjem svojega dela naredili vse, da bomo izpolnili zahteve in pričakovanja naših strank, poslovnih partnerjev, zaposlenih, okolja in družbe. Naš poslovni uspeh ni prepuščen naključju, pač pa je skrbno načrtovan, voden in nadzorovan ter s tem zavezan nenehnemu izboljševanju sistema vodenja kakovosti.
Naš cilj je zagotavljanje kakovostne in celovite storitve. Ta cilj dosegamo:
- z odgovornim odločanjem na osnovi dejstev,
- z upravljanjem prepoznanih tveganj in udejanjanjem zaznanih priložnosti,
- z vzpostavljanjem dobrih pogojev in odnosov znotraj in izven podjetja,
- z razvojem kompetenc in spodbujanjem inovativnosti zaposlenih,
- z doslednim spoštovanjem zakonodaje,
- s strmenjem k vitkim, uspešnim, učinkovitim in varnim procesom,
- povečanju storitev z večjo dodano vrednostjo,
- s skrbnim izbiranjem usposobljenih partnerjev,
- s podpiranjem razvoja stroke in pridobivanjem novih znanj ter
- z zavezanostjo k varovanju okolja in odgovornosti do podjetja.
Direktor se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh in s svojim osebnim zgledom vztrajal pri doseganju navedenih ciljev.
Vsi zaposleni so seznanjeni s politiko kakovosti, jo sprejemajo in se trudijo, da podjetje doseže zastavljene cilje.